تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قانون جریان در کائنات چیست
قانون جریان در کائنات چیست

قانون جریان در کائنات چیست

 

قانون جریان در کائنات چقدر کارایی دارد؟

قانون جریان در کائنات _ ما در جهانی زندگی می کنیم که سرشار از انرژی است. این جریان به مانند رودخانه ای در جریان است. هیچ چیز در آن اینستا نیست. همه چیز در حال حرکت است. هیچ چیز و هیچ کس از دیگران جدا یا تأثیرناپذیر نیست. به همین دلیل است که یک خرس قطبی نمی‌تواند در قطب شمال عطسه کند درحالی که ذره ای از شن های صحرا را به حرکت نینداخته باشد. به همین دلیل است که اگر قدری خود را بیشتر دوست داشته باشید، غریبه ای در آن سوی دنیا تحت تأثیر قرار میگیرد.

وقتی رودخانه ای در جریان است، هیچ فضای خالی در آن وجود ندارد. اگر جریان آب مسدود شود، عاقبت آب رودخانه سرریز می کند. آب، تمثیلی از عواطف است. اگر عواطف مسدود شوند، طغیان می کنند و به این ترتیب روابط، راکد و متورم باقی می ماند. چون جریان مسدود شده ی رود، به تالابی راکد تبدیل شده است.

شاید قدم زدن در جوار جریان سیل آسا و شدید رودخانه روح بخش باشد. ولی شنا کردن در آن خطرناک است چون در این صورت حتما سیل شما را با خود می برد. اگر عواطف شما مانند جریان شدید رودخانه باشند، مردم از اینکه به شما خیلی نزدیک شوند می ترسند چون نمی خواهند غرق شوند. ولی اگر رودخانه ای آرام و ساکت باشد، مردم می خواهند کنار آن بنشینند. می‌خواهند از آرامش، وقار و آسایش خاطر آن، لذت ببرند. آب تنی در این رودخانه ای آرام امنیت دارد.

اگر عواطف شما، آرام، آسوده، شفاف و ساکت است، بسیاری می خواهند به شما نزدیک شوند چرا که می خواهند در هاله ی نورانی شما آب تنی کنند. به این ترتیب روابط شخصی شما خوب و مطلوب خواهد بود. بنابراین به جریان عواطفتان نظری بیندازید و به تأثیری که در روابطتان می گذارد توجه کنید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
یک تمرین ساده برای بالا بردن ارتعاش
یک تمرین ساده برای بالا بردن ارتعاش

یک تمرین ساده برای بالا بردن ارتعاش

 

با کمک این تمرین ارتعاش خود را بالا ببرید

 

افراد ثروتمند آگاهانه یا ناآگاهانه به واسطه باورهاشون هست که در مدار فراوانی قرار دارند ، اونها باور دارند که پول مایه خوشبختیه و به اون عشق می ورزند. اونها باور دارند پول به آسونی وارد حسابشون میشه و نیاز به تلاش زیادی نیست. این افراد باور دارند که اون مقداری پولی که دارند حق الهی شون هست و خودشون رو لایق ثروتمند شدن میدونن. اونها باور دارند هیچ عاملی، جز خودشون در ساختن پول دخالتی نداره و هر کجا که میرن پول به دنبال اونها راه میفته. انسان با باور قوی به ثروتمند شدن، سلامتی، رسیدن به موفقیت ، عشق و هر چیزی که دلش می خواد ، باعث میشه که ارتعاشش بالا بره و با بالا رفتن ارتعاشش به هر چیزی که می خواد میرسه. اما صرفا اینکه شما چیزی رو درخواست کنید کافی نیست، باید با تمام وجودتون اون چیز رو بخواید، یک تمرین ساده بهتون میگم:

 

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,