تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
راز توالی اعداد فرشتگان چیست
راز توالی اعداد فرشتگان چیست

راز توالی اعداد فرشتگان چیست

 

هنگامی که با توالی های تکراری اعداد در زندگی روزمره خود مواجه می شویم، احتمالا باید آنها را پیامی از جانب فرشتگان نگهبانمان تلقی کنیم.همان طور که گفته شد اعداد فرشته دارای معانی خاص از سوی فرشتگان محافظ هستند که برای راهنمایی ما از جانب آنها ارسال میشوند. فرشتگانِ نگهبان ما موجودات آسمانی و چندبعدی هستند که همیشه برای کمک، تشویق، حمایت و ارائه عشق مارا همراهی می کنند. فرشتگان از طریق استفاده از اعداد فرشته هدایتهای ویژه ای را برایمان ارسال میکنند. این پیام ها ممکن است جهت چگونگی رشد ما در مسیر معنوی و یا در مورد اتفاقی که در آینده رخ میدهد هشدار دهند. با تفسیر درست اعداد فرشتگان میتوانیم از این رهنمودها برای بهبود زندگی و پیشرفت خود در مسیر الهی استفاده کنیم. بطور مثال : معنای عدد 1111 چیست؟

برای درک پیام عدد 1111 ابتدا باید معنای عدد1 را بدانیم.
در علمِ معناشناسی اعداد، عدد1 دارای ماهیت ارتعاشی بالا با ویژگی های رهبری است.
رهبری، خوش بینی، انرژی مثبت و جاه طلبی همگی با عدد1 نشان داده میشوند. زمانی که ما شماره 1 را دوباره و دوباره میبینیم، می تواند به این معنا باشد که آغازی جدید در اطرافمان وجود دارد.
عدد 1111 پیام ویژه ای از جانب فرشته ی نگهبان است که به توانایی شما برای اتصال به استادان در قلمرو ملکوتی اشاره میکند. این عدد نشانه ی ارتباط شما با قلمرو ملکوتی، خداوند و انرژی منبع است که نشان از توانایی شما برای به ظهور رسانیدن خواسته ها و پتانسیل روحیتان دارد.
زمانی که مجموعه ای از اعداد به صورت مداوم برایتان تکرار می شوند (مانند عدد 1111) به معنای آنست که فرشته ی نگهبان می خواهد پیام بسیار مهمی را برایتان ارسال کند.
فرشتگان نگهبان و استادان ملکوتی فقط برایتان آرزوی خوشبختی و آرامش می کنند.
پیامهایی که ما از جانب فرشتگان نگهبان خود دریافت میکنیم به ما کمک می کنند تا به وسیله ی پشتیبانی و تشویق آنها، به اهداف خود دست پیدا کنیم. با تجزیه و تحلیل اعداد فرشتگان و با توجه به معانی آنها، میتوانیم به پیامها توجه کنیم و از راهنمایی فرشتگان برای تحقق در کار و زندگی روزمره بهرمند شویم. در شرایطِ معنوی، این تجربه به عنوان انطباق شناخته میشود و نشان میدهد که مسئله ی بسیار مهمی که عمیقا معنادار است اتفاق افتاده است. هرگاه عددی به صورت مداوم تکرار شود درواقع قدرت معنایی آن را تقویت می کند.
دیدن عدد1111 یک پیام موکد از فرشتگان است که ما در فرآیند معراج درگیر هستیم. عدد 1111 فعال کننده ی انرژی الهی هر فرد است.
هر شخصی در دوران زندگی خود تجاربی داشته که وجود خداوند را با پوست و استخوان خود احساس کرده اما، چون راهی برای فهم و درک بیشتر آن نیافته، دچار سردرگمی و درنهایت فراموشی شده است اما، ما با کمک استادان الهی و فرشتگان در فرآیند تکامل معنوی که به عنوان فرآیند معراج شناخته می شود درگیر می شویم و توسط فرشتگان آن تجربیات را به خِرَد تبدیل خواهیم کرد که راه را برایمان هموار می سازد.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
اعداد فرشتگان چیست ؟
اعداد فرشتگان چیست ؟

اعداد فرشتگان چیست ؟

 

فرشتگان چه پیامی برای ما دارند؟

 

اعداد فرشتگان _ یکی از رایج ترین و هیجان انگیزترین روشهایی که فرشتگان از طریق آنها ما را هدایت می کنند اعداد فرشته است. اعداد فرشته توالی اعدادی است که رهنمودهای الهی را با اشاره به معنای خاصِ رمزشناسی اعداد انجام میدهد. در رمزشناسی اعداد که همان دانش الهی اعداد محسوب می شود پی برده اند که هر عدد با خود معنای ارتعاشی خاصی را به همراه دارد که فراتر از یک کمیت ساده و پیش پا افتاده است.

این فرکانسِ ارتعاشی مشابه با فرکانس هایی است که در آن فرشتگان و دیگر موجودات آسمانی طنین انداز می شوند. اغلب، زمانی که فرشتگان نگهبان ما می خواهند توجه ی ما را جلب کنند، مجموعه ی ویژه ای از اعدادِ تکرار شونده را برایمان می فرستند که بارها و بارها در تجارب روزانه ی ما ظاهر می شوند. این تکرار دنباله ای است که غیر عادی به نظر میرسد و باعث میشود به هرکجا که بنگریم آنها را ببینیم و به دنبال مفهوم آنها باشیم.

اگرچه تمام مدت فرشتگان در اطرافمان هستند، اما فرشتگان نگهبان همیشه با روشهای ساده و روشن با ما ارتباط برقرار نمی کنند تا بتوانیم به آسانی متوجه ی آنها شویم. اکثر اوقات انتقال پیام توسط فرشتگان راهنما با نشانه های مرموز و اتفاقات عجیب همراه است، در نتیجه شخص باید اتفاقات را به صورت پیوسته دنبال کند تا به مفهوم و درک‌ آنها برسد.
بخاطر داشته باشید فرشتگان‌ مخلوقاتی هستند آسمانی که در قلمرویی با فرکانسِ ارتعاشی بالاتر از دنیای فیزیکی زندگی میکنند. فرشتگان توسط قوانین خداوند محدود شده اند بنابراین نمی توانند بدون موافقت مستقیم ما در وقایع زندگیمان دخالت کنند. به همین دلیل است که فرشتگان نگهبان باید راهنمایی های خود را با علائم و پیامهای نمادین برایمان ارسال کنند.

تذکر: قبل از هر چیز بهتر است بدانید یکی از بهترین راه های ارتباط با فرشتگان انجام مراقبه و مدیتیشن روزانه و همچنین پاکسازی درون هست. اینگونه میتوانید با شهود های قلبی خود ارتباط برقرار کنید و معنا و مفهوم اکثر اتفاقات اطراف خود را بدانید. وقتی درونتان از افکار منفی پاک شده باشد و چاکراهای تان به تعادل رسیده باشند خیلی بهتر و راحت تر می توانید شهود را درک کرده و معانی آن ها را بفهمید.

اعداد فرشتگان چیست و چگونه عمل می کنند ؟

اعداد فرشته عموماً به صورت تصادفی معنادار و یا، مقارن عمل میکند. مقارن اصطلاحی است که اولین بار توسط روانشناسی به اسم (C_G_JUNG ) ابداع شد که معتقد بود ذهن ما به یک جهان کل متصل است که وی آن را (ضمیر ناخودآگاه) می نامید.
رویدادها زمانی اتفاقی محسوب می شوند که معنادار و غیرطبیعی باشند. این رویدادها مانند یک ضربه ای از سوی نیروی هدایتی غیرقابل رویت است که نشان دهنده ی ملکوتی بودن آنهاست.

 

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,