قانون جریان در کائنات چیست
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قانون جریان در کائنات چیست
قانون جریان در کائنات چیست

قانون جریان در کائنات چگونه کار می کند ؟

 

قانون جریان در کائنات ، در همه ی حوزه های زندگی حاکم است. فرونشاندن نیازهای جنسی شاید هیجان انگیز باشد، ولی مردم می ترسند در باتلاق خطرناک آن فرو بروند. اگر رفتار جنسی به دلیل ممنوعیت های دوران کودکی یا تجربیات ادوار گذشته تان مسدود شده باشد، آنگاه رابطه ی جنسی برایتان بسیار ناخوشایند و عذاب آور خواهد بود. اگر جنسیت شما به زیبایی جریان داشته باشد آنگاه زندگی جنسی تان خواهد بود.

آیا خلاقیت شما جریان دارد یا مسدود است؟ آیا خلاقیت شما، سیل خروشانی از جریان سریع و شدید اندیشه ها و نظرهایی است که در هم آمیخته اند و عاقبت به دل صخره ها کوبیده می شوند؟ یا خلاقیت شما با نرمشی به پیش می رود که شما و اطرافیانتان می‌توانید آن را مهار کنید، و سررشته اش را در دست بگیرید؟ آیا شما قادرید سرشار از اندیشه ها و نظرهای جدید و سازنده باقی بمانید؟

اگر گنجه ای کاملا پر باشید، نمی توانیم هیچ چیز جدیدی در آن قرار دهیم. اگر روی هم انبار کنید، چه پول باشد، چه لباس، چه نظرات یا کینه ها و رنجش های قدیمی، دیگر فضایی برای آمدن چیز جدیدی به زندگیتان نیست. برای اینکه اجازه دهید مطالب جدید وارد زندگیتان شوند باید بگذارید قدیمی ها بروند. اگر دائما به عواطف کهنه تان بپردازید، چنان از آن خاطرات قدیمی پر خواهید شد که از ورود هر مطلب تازه تر و شادتری به زندگیتان ممانعت می‌کنید.

به محض اینکه آشغال ها را دور بریزید، قانون جریان تضمین می کند که چیز دیگری جای آن را بگیرد. انتخاب با شماست که آیا آشغال را با آشغال بیشتر جایگزین کنید یا آگاهی تان را برای جذب موارد بهتر تغییر دهید. اگر همان افکار را داشته باشید، همان شرایط نیز بازخواهد گشت. اگر تغییر کنید، حتی اگر خیلی جزئی، آنگاه مطلبی متفاوت به طور خودکار، مجبور است که به زندگیتان وارد شود.

به محض اینکه باورها و خاطراتی را که دیگر در زندگیتان مورد نیاز نیستند رها می کنید، درها را می گشایید تا تازه ها وارد شوند. این روند شاید به آسانی تغییر مسیرتان به طرف محل کارتان باشد.

با دوستی صحبت می کردم که می گفت آمادگی دارد با کسی آشنا شود. او مدت مدیدی بود که با کسی رابطه عاطفی نداشت. به اتاق خوابش رفتم.‌ اتاقش کاملا درهم ریخته بود. من فقط ابروهایم را بالا انداختم و او بلافاصله گفت: حق با اوست. او همه ی آن خرت و پرت ها را از اتاق خوابش بیرون ریخت و در نتیجه همسرش خیلی زود به زندگی اش وارد شد.

 

بر طبق فنگ شویی هر بخش از زندگی شما به جنبه ی متفاوتی از زندگی تان بر می گردد. اگر خرت و پرت و آشغال در قسمتی از خانه تان دیده می شود، نشان می دهد شما جلوی جریان یافتن بعضی از جنبه های زندگی تان را می گیرید. مکان های متفاوت می ‌تواند به کار، موفقیت، روابط، پول و مانند اینها ربط داشته باشد. به همین ترتیب، اگر باوری قدیمی در زندگیتان در هم ریختگی ایجاد کرده است، آن را از ذهنتان پاک کنید . اگر یک خاطره ی قدیمی دائما مثل یک تخته سنگ در درونتان جا خوش کرده، آن را بنویسید و کاغذ آن را پاره کنید تا آن خاطره از ذهنتان پاک شود.

وقتی به طور مادی آشغال ها را از خانه تان بیرون می ریزید، شروع به تثبیت آنچه می خواهید جای آن را بگیرد می کنید. شروع کنید به تجسم انرژی بهتری که وارد زندگیتان می شود تا امری جدید و بسیار لذت بخش به سوی شما جریان پیدا کند.

هیچ گاه فرآیند پاکسازی ذهن را منفعلانه و سست انجام ندهید. این کار را با انرژی انجام دهید و بگویید: من حالا برای موهبت جدیدی در زندگی ام آماده ام. این همان چیزی است که من می خواهم. با مهارت و استادی تمام عمل کنید و قانون جریان کائنات را به کار بگیرید تا زندگی تان را آنطور که دلتان می خواهد بسازید.

زمانی که جریانی از ارتباط باز داشته باشد روابط به موفقیت می رسند.‌ موفقیت و کامیابی زمانی به دست می آیند که میان جریان خروجی و جریان ورودی تعادل برقرار کنیم.

با جریان پیش بروید؛ به این ترتیب به سرچشمه خواهید رسید.

 

لطفا پس از مطالعه نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید. با تشکر منصور دارستانی

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: